Naše společnost si uvědomuje význam komunikace pro dobré vztahy se zákazníky. Ti se na nás mohou obracet nejrůznějšími způsoby: mailem, telefonicky, osobně na zákaznickém centru nebo prostřednictvím elektronických formulářů na našich stránkách.
V případě technických problémů na vodovodní a kanalizační síti doporučujeme kontaktovat náš dispečink, který drží pohotovost 24 hodin denně, nebo příslušné provozní středisko. Rozdělení jednotlivých provozovaných lokalit pod provozní střediska naleznete v sekci Kontakty dle provozů nebo Voda ve vaší obci.
S dotazy ohledně fakturace, odečtů, smluv či informací o vašem klientském účtu se obracejte na naše zákaznické centrum, případně na konkrétní fakturantky pro danou obec. Kontakt na příslušnou fakturantku naleznete na každé faktuře. V zákaznickém centru můžete také zažádat o změnu údajů ve smlouvě, výměnu či přezkoušení vodoměru.
V případě zájmu o služby našich laboratoří, střediska stavomontáže, prodejního skladu či střediska mechanizace využijte kontaktů v sekci Kontakty dle služeb nebo se obraťte na naši ústřednu, která vás přepojí na příslušné osoby.