Vodohospodářská společnost Benešov a.s. zajišťuje provoz vodovodů a kanalizací celkem ve více než 100 lokalitách. Správu jednotlivých lokalit zajišťují tři provozní střediska v Benešově, Jílovém a ve Vlašimi. Na tato střediska se mohou zákazníci obrátit v případě jakýchkoli technických potíží na síti. Havárie je možné hlásit 24 hodin denně na čísle 840 205 206.
V ostatních případech jsou zákazníkům k dispozici pracovnice zákaznického centra v hlavním sídle firmy v Benešově. Zde lze získat informace o smlouvách, fakturách, zálohách, spotřebě, cenách vodného a stočného, nahlásit stav vodoměru nebo vyřídit změny ve smlouvě.
Pro usnadnění komunikace byly pro některé záležitosti zavedeny elektronické formuláře, které umožňují online nahlásit stav vodoměru, zažádat o vyhotovení smlouvy nebo o vyjádření k existenci sítí.
Na následujících odkazech naleznete nejdůležitější informace pro zákazníky, vyberte si, které téma vás zajímá: