Hlášení poruch: volejte 840 205 206 nebo 321 389 190

Zákaznické centrum: 840 205 206, 321 389 190, info@vhsbenesov.cz

Zákazníkům

Drobečková navigace

Vodohospodářská společnost Benešov a.s. zajišťuje provoz vodovodů a kanalizací celkem ve více než 100 lokalitách. Správu jednotlivých lokalit zajišťují tři provozní střediska v Benešově, Jílovém a ve Vlašimi. Na tato střediska se mohou zákazníci obrátit v případě jakýchkoli technických potíží na síti. Havárie je možné hlásit 24 hodin denně na čísle 840 205 206.

V ostatních případech jsou zákazníkům k dispozici pracovnice zákaznického centra v hlavním sídle firmy v Benešově. Zde lze získat informace o smlouvách, fakturách, zálohách, spotřebě, cenách vodného a stočného, nahlásit stav vodoměru nebo vyřídit změny ve smlouvě.

Pro usnadnění komunikace byly pro některé záležitosti zavedeny elektronické formuláře, které umožňují online nahlásit stav vodoměru, zažádat o vyhotovení smlouvy nebo o vyjádření k existenci sítí.

Na následujících odkazech naleznete nejdůležitější informace pro zákazníky, vyberte si, které téma vás zajímá: